h1

Super!!!

april 6, 2011

Ik twijfelde even, maar onder ’t motto ‘Wie niet waagt, niet wint’, deed ik op ’t laatste moment toch nog mee aan de Facebook-wedstrijd van de marathon van Rotterdam.
En ja hoor: ik heb gewonnen!!!

Dit betekent:

  • Eén overnachting in het officiële atletenhotel voor 2 personen incl. diner en ontbijt
  • Verkenning van het marathonparcours met onze topatleten
  • Lunch met onze topatleten

Ik kan ’t zelf nog niet goed geloven.
Superblij natuurlijk om zo de marathon te mogen meemaken… 🙂
Mijn keelpijn en hoofdpijn waar ik sinds gisteren mee zit, lijken opeens veel minder.

6 reacties

  1. Als dat een voorbode is?


  2. Je kan misschien een paar hazen regelen 😉
    Geniet er maar volop van want dat zal je niet snel meer meemaken!


  3. Super voor je!


  4. Wow, tof!
    Nu ben ik wel razend benieuwd naar de foto waarmee je gewonnen hebt!


  5. Beste Katrien

    Veel succes zondag in R’dam.
    Ik volg je blog al een tijdje en ik bewonder jouw ‘focus’. Ik liep net als jij vorig jaar de marathon van Parijs (zij het 5 minuutjes trager)en in het najaar door agendaperikelen niet A’dam maar wel Etten-Leur. Dit jaar heb ik Berlijn gepland. Dat geeft mij wat meer respijt.
    Tracht er vooral ook van te genieten!



Geef een reactie

