h1

Levensloop Leuven

april 27, 2014

Lopen en het goede doel… Ik ben er steeds voor te vinden. Mijn zus overleed in september 2009 na ruim 4 jaar strijd tegen borstkanker. En ook vandaag zijn er – spijtig genoeg – nog verschillende vrienden en vriendinnen die strijden tegen deze ziekte.
Wat is dan een beetje lopen voor mij…

Via een gezamelijk vriendin van mijn zus, kwam ik in team “Never give up” terecht. Ik had me geëngageerd om 1,5u te lopen, zo zou ik 15km uitlopen na de Lentejogging van gisteren.
Vroeg opstaan, want ik zou om 7u30 starten. Toch net niet vroeg genoeg, want was een beetje te laat 😦 . Toen Marc terug aan de tent passeerde, nam ik over. Mijn horloge vond het signaal van hartslagmeter niet, dus die zwierde ik maar terug uit. Dan zal het lopen op het gevoel worden…

IMG_0930Een toertje was ongeveer 1km, en af en toe stevige wind. Ik durfde hierdoor mijn vestje niet uit te doen, want ziek worden daar heb ik geen zin in.
Mijn horloge stond nog ingesteld op de autolap, zodat ik ook hier zag hoe snel ik liep. Gestart aan 5’39”, maar het ging vlot en vanaf ronde 3 zat ik onder de 5’30/km. Ik voelde de bovenbenen nog wel na de pittige wedstrijd gisteren, maar net daarom wou ik uitlopen.
Iets na 9u zaten mijn 15km erop. Voldaan gevoel.

Levensloop startte gisteren om 16u. Al verschillende vrienden en vriendinnen liepen of stapten mee. En wie niet niet weet waar naartoe…het duurt nog tot 16u vandaag

Geef een reactie

