h1

Loop naar de maan

juni 17, 2016

Zoals jullie weten “Lopen is mijn passie”.
Toen Kom op tegen Kanker dit jaar met een actie kwam om de gelopen kilometers te koppelen aan dit goede doel, besliste ik dan ook deel te nemen (ook al deel ik meestal niet hoeveel kilometers ik loop).

LoopnaardemaanHet is mijn manier om mijn steentje bij te dragen…en Reinhilde (mijn zus die in september 2009 stierf tgv borstkanker) te herdenken.
Zij was een van mijn grootste fans en heeft spijtig genoeg mijn mooiste prestaties niet meer kunnen meemaken.

De actie loopt tot 16/10/2016.
En dat betekent dat ik nog zo’n 1.000 kilometer zal lopen tot dan. Er staat immers een Marathon gepland.

Wil je me steunen, dan kan je me sponsoren via http://www.loopnaardemaan.be/lopers/Katrien.kinnaert.

Alvast bedankt!

One comment

  1. Go Katrien !!!



Geef een reactie

