h1

Ingeschreven!

juni 11, 2017

Ongeveer 9 maanden geleden kreeg ik van mijn oudste zoon Valentijn een speciaal cadeau voor mijn verjaardag: hem coachen en begeleiden tijdens zijn 1e Marathon.
Om meerdere redenen werd het geen New York, maar kozen we samen voor Firenze! Het wordt dan ook ineens ook de citytrip met ons (nieuw samengesteld) gezin voor dit jaar.

De vliegtuigtickets zijn al lang gereserveerd. En vandaag dan ook B&B.
En uiteraard nu ook ingeschreven voor de Marathon!

Komende weken leggen we basis, zodat we comfortabel 2u kunnen lopen. We hebben nog voldoende tijd voor de specifieke Marathontrainingen gezien de Marathon van Firenze pas 26 november is.

Marathon Firenze
Ik kijk alvast uit naar deze speciale ervaring!

One comment

  1. Ik ben heel benieuwd hoe jullie het daar gaan doen 🙂



Geef een reactie

